Gurkbrillor och öl

Hej!
Idag är sista dagen innan Ann lämnar Sverige :( kommer bli fett tråkigt att bo själv i lägenheten ju. Så hela denhär dagen, efter att föreläsningen va klar vid 12, har jag varit med henne. Vi har käkat lunch, fikat, köpt ny mobil till henne (SJUKT AVIS) och långa träningstights till mig. Har ju införskaffat träningskort tillsammans med Emil nu, dock för en kortare tid men ändå, NU KÖR VI. Ikväll blir första rundan, lite nervös. Men gick ju okej förra gången så borde gå lika bra nu. Är rätt nöjd bara jag går dit liksom :P så det är vad som händer idag!
 
Igår då, var det föreläsning mellan 10 och 15, och sen kl 18 var det dags för pubrunda med GRUS. Och jag tror aldrig jag varit så snygg, någonsin. Inte alla som har gått ut i ansiktsmask och gurkbrillor. Och nej, man kunde inte se ett smack genom gurkglasögonen, så dom åkte bara på ibland när vi ville va extra fina :P Haha, skämdes inte ens. Kul hade vi iallafall, och kvällen avslutades på Max där Ellen spillde ut sin läsk över golvet hahaha! Vi kunde inte sluta skratta. Så, bra kväll minst sagt, haha :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0