Kongofloden

Denhär dagen har känts så sjukt jävla lång. Mest för att jag har varit tvungen att sitta och leta info om Kongoflodens avrinningsområde (ja, det är lika tråkigt som det låter) samt skriva en uppsats om det sedan jag kom hem efter dagens föreläsning vid 13. Kul. Eller inte. MEN, nu är jag klar, och imorgon ska jag och Malin skriva ihop våra delar och sen skicka in det. Puh. Så himla skönt att det är färdigt, det har varit som ett litet jobbigt ångestmoln några dagar nu. Rätt omständigt att hitta vettig information när man inte får använda Wikipedia, hehe. Så, dagen har inte varit jättekul hittills, men såna dagar har man ibland. Riktiga tråkdagar. Blev helt stirrig vid 16-snåret och var tvungen att gå ut på en liten promenad en stund, passade på att handla lite grejer samt posta ett brev samtidigt. Sen kunde jag fortsätta igen och nu är det ääääntligen färdigt! 
 
Nu ska jag bara äta middag och sen ska jag iväg på korridorsfest hos Tiffany tillsammans med dom andra från Psykologi A plus massa randoms! KUL :D Så himla skönt att ha skolarbetet färdigt och bara kunna ha kul ikväll. Nu kan jag slappna av. Så det blir nog ett bra slut på dagen iallafall :) 
 
Ha det fint!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0