Nejlikor

Har på riktigt haft bästa helgen på länge. Från fredag till måndag morgon har jag umgåtts konstant med Emil, så himla mysigt. Helt galet hur man kan trivas så bra i någons sällskap. I fredags så följde jag med på en liten julfest som hans jobb ordnat, med julbord och tävlingar. Jag va fan nervös innan, men det gick så bra så och vi hade jättekul :D alla var snälla och pratsamma och så åt vi julbord och innan middagen lagtävlade vi i bland annat biljard och dart. Jag hamnade i lag med två jag inte kände, men vi var ett bra team :) Vi vann 2 av 3 tävlingar, plus jag va inte så dålig som jag trodde, haha. Trodde typ jag skulle sinka laget men det gjorde jag inte :P Sen efter middag och massa prat blev det pingismatcher och ännu mera biljard tills klockan slog ett och Emil och jag gick hem, men vi somnade inte förrän jättesent för att vi inte kunde sluta prata, haha. Så himla bra kväll! :D väldigt glad att jag följde med :)
 
Under lördagen och söndagen passade vi på att bara umgås och göra vad vi hade lust med. Blev långa sovmorgnar, lite träning (yes, jag har sjuk träningsvärk), laga goda middagar, Breaking Bad-maraton (så himla bra serie), massa mysande och även lite julpysslande. Vi gjorde sånadär apelsiner med nejlikor, faktiskt Emil som ville göra såna, haha. Vi ska göra pepparkakshus också såsmåningom :D Hela helgen var så lugn, det va så skönt att bara få slappna av, glömma allt runtomkring och bara vara. Sånt gillar jag :)
 
Men, nu är man ute ur dendär bubblan och det är vardag igen. Idag hade jag föreläsning mellan 10 och 12, sen gick jag på stan ett tag och sen hem för att fixa massa grejer. Typ tvätta, städa lite och sånt. Sen gick jag ut och handlade mat och en skarvsladd, för ikväll ska nämligen TVn upp på väggen!! Jag kom precis på att jag glömt att bertätta det, men nu har vi en TV. Sjukt nöjd! Så, ikväll kommer pappa hit och hjälper mig att skruva upp den på väggen. Yay!!! Typ sista saken vi behövde, nu känns vardagsrummet nästan komplett. Efter det går jag till Emil igen, såklart :D
 
En suddig bild på en av apelsinerna vi gjorde: 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0