Oreokaka

Tjo! 
Glad lucia och fredag den 13, höhöh. Tror dock jag blir en av få i Sverige som inte tittar på nåt luciatåg i år. Jaja! Blir ett långt inlägg dethär, har ju inte skrivit på ett tag...
Korridorsfesten i tisdags blev iaf riktigt skoj, kom väldigt många, både gamla och nya, och vi snackade och hade beerpongturnering och massa sånt. Kul kväll, precis som en korridorsfest ska vara! Gick hem och somnade vid 1-halv 2 typ, nöjd och glad :)
 
Dagen efter, onsdag, hade jag föreläsning och sen fixade Malin och jag grupparbetet. Klar! Sen sprang jag runt på stan ett tag och efter det tog jag det lugnt hemma. Kollade på avsnittet jag missat av Paradise Hotel (ja, jag följer det fortfarande, hehe) och lite sånt. Kollade även Antagning.se och tja, det blir ingen läkarutbildning för mig i vår, men det var ju väntat så det gör inte så mycket :) Sen fixade jag mat till två, för vid 18 kom pappa hit igen för Tv-fixande. Vi fick nämligen inte igång den i måndags, till vår stora besvikelse, haha. Så vi försökte klura ut vad som var fel och tog små steg framåt hela tiden. Plötsligt gick den att starta, sen kom det plötsligt ljud och sen fick vi liv i bilden! Dock var man tvungen att knappa in en pinkod för att få själva Tvbilden. Detta misslyckades vi såklart med :P efter att vi förbrukat alla försök man fick på att skriva rätt pinkod, så fick vi tag på pinkoden, haha. Så då var vi tvugna att vänta fem timmar innan vi kunde försöka på nytt, så då kände vi oss klara och jag åkte hem till Emil och myste :)
 
Sen var det torsdag och jag hade föreläsning IGEN, dom tar aldrig slut haha. Sen stannade jag kvar och åt lunch och pratade med Ellen, Malin och några till. Gick hemåt sen och vid 14 gick jag ut på promenad med Jonatan en sväng och pratade om olika grejer. Sen gick jag och köpte lite nytt smink på Åhlens (mitt va slut) och lite mat, så när jag kom hem lagade jag lite matlådor. Woop. Efter det sa det bara TJING i huvet och jag fick världens bästa julklappsidé och sprang iväg snabbt som fan och köpte det jag behövde. Sen kom pappa hit igen (haha, han är stammis här denhär veckan) och fixade det sista med TVn. Och NU, mina damer och herrar, har jag en fungerade TV med bild, ljud och kanaler och jag kunde inte vara gladare! Wiho! Tack pappa igen för all hjälp! 
Sen fick jag bråttom till stan igen, för jag skulle möta Ellen direkt efteråt. Vi köpte en present till Minna, och åkte sedan ut till Flogsta för lite födelsedagsfika hos henne tillsammans med några från SamGeo. Så vi åt jättegod Oreokaka och drack te och snackade och kollade roliga klipp tills vi åkte hem. Då packade jag snabbt och gick till Emil för att avsluta dagen där. Hetsig dag, haha!
 
Idag är det fredag och jag missar dagens föreläsning för en annan grej som jag snart ska iväg på. Har även fått tentaresultatet nu på senaste tentan jag skrev och jag klarade båda delarna av den, WOOP! Asglad :D sen ikväll vid typ 17 så ska jag hem till Karin för Pepparkakshustävling, haha. Vi är tre lag, som ska göra varsitt hus. Hur detta kommer gå vet jag inte :P men det blir säkert kul! Sen ska jag till Emil, ta en lång lördagssovmorgon och sen imorgon kväll är det JULFEST! TAGGA!
 
Jävlar va långt det blev. Men aja, här kommer en bild från fikat igår :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0