Princessballonger

Hej!!
Nu har jag ÄNTLIGEN lov!!! Så himla skönt. Dagen har som väntat varit allmänt dryg, men den blev kortare än väntat så jag var hemma redan vid 16. Vid 18 hämtar Emil mig och sen ska jag va med honom hela kvällen :) tills dess ska jag titta ikapp Paradise Hotel, som jag missade igår, och lämna tillbaka en stol som vi lånade från grannen, hehe.
 
Igår kväll blev väldigt väldigt mysigt! Jag mötte upp Jessica, Måns och Hanna vid 17 och sen handlade vi massa mat och gick hem hit och lagade mat, både fördrink med snittar, varmrättsbuffe med bl.a. potatisgratäng, julskinka, lax och olika grönsaker och sen även efterrätt! Blev så himla gott och juligt. Allt eftersom droppade Tiffany, Jonatan och Fredrik in och tillslut var vi 7 pers som trängdes runt vårt runda bord. Efter maten anslöt även Anton. Sen hade vi paketleken, det gick rätt vilt till för man fick sno paket av varandra både innan och efter vi öppnat dem! Jag hade allt ifrån 4 till 0 paket, men i slutet fick jag bara ett haha. Men vi delade tillslut på det mesta ändå :) sen blev det nåt slags kortspel och massa prat tills klockan slog 01 och folk gick hemåt. Då var jag själv rätt trött också, haha. Men supermysig kväll, och så himla kul att ha folk i lägenheten också! 
 
Jag låter bilderna tala:
 
 
Vissa av paketen i paketleken förbrukades på en gång, till exempel dessa princessballonger :P

Kommentarer
Postat av: Pappa T

vi är besvikna, var är kalkonen?

2013-12-19 @ 19:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0