Thanksgiving

Idag hade jag föreläsning mellan 10-12 som va såååååååå tråkig. Min hjärna har verkligen lov nu. Sen gick jag hem, åt lunch lite snabbt och begav mig sedan ut på stan för att skälla på 3-personalen, köpa inslagspapper, snören och även två paket till paketleken som ska köras ikväll samt lite annat krafs. Ikväll blir det nämligen nån slags form av Thanksgiving här hemma hos mig, med alla fina kursare från Psykologin :) vi ska äta kalkon, potatisgratäng och massa goda grejer, och bland annat köra paketleken där alla köper en present för 10 och en för 30 kr. Sedan tävlar man om vem som får vad. KUL! Så, om typ en timme ska jag träffa Hanna och Jessica för att handla mat, sedan går vi hem hit och fixar tills dom andra kommer, vi blir 7 pers tror jag :) kommer bli supermysigt :D 
 
Imorgon däremot blir det inte lika roligt, kommer vilja dö hela dagen ungefär för jag går mellan 10 och 17, och det är BARA obligatoriska labbar och övningar som verkar jättetråkiga och krångliga. WÖÖÖÖH. Men det är iallafall sista dagen innan jag får lov! Åker dock inte hem förrän på lördag. Så ska passa på att fixa det sista julklapparna under de dagarna och umgås med Emil som jag inte kommer se under julhelgen. Sen spenderar jag lördagskvällen i Enköping hos Jennifer för att fira henne och sen på söndag är jag hemma! Ska bli ganska skönt att komma hem ett tag :)
 
Nån annan som gärna får komma hem är min roomie. Tomt i lägenheten utan Banaaann. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0