Addictive

Yoooooo!
Igår kväll så ringde som sagt mamma och iprincip tvingade hem mig. Så vid 11 igår kväll var jag hemma. Sitter nu i det som var Max gamla rum (han har tagit över mitt gamla, buhu) och chillar och tillfrisknar. Har fortfarande störigt ont i halsen och huvudet, och näsan snuvar. I morse kändes det åt helvete men nu mår jag lite bättre, nu kan jag iallafall nästan andas normalt :P så hoppas det fortsätter att gå åt rätt håll, oooorka va sjuk liksom. Dock är jag inte kapabel till att festa loss på en färja tillsammans med vänner, något jag verkligen vill kunna göra. MEN, ni får ha det superduperfint och dansa för mig med! :D får följa med någon annan gång helt enkelt :)
 
Annars så kanske jag ev borde plugga lite men jag orkar fan inte. Har målat naglarna i en glad färg och chattat hela dagen. Tiden går, förkylningen består. Hehe. Detta blir ett väldigt kort och meningslöst inlägg som ni kanske märker, men ändå. Hoppas ni som läser har det roligare än vad jag har, tjohopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0