Andra tentan - CHECK!

Sådäääär, då var den tentan ur vägen. Känns som att det gick bra denhär gången med! Skönt :) så jag har alltså varit uppe sedan väääldigt tidigt, gått vääääldigt långt, haft tenta som tog typ en timma och efter tentan va klar så tog jag, Hanna, Emma, Jessica, Måns, Tiffany och Hanna en tur på stan för att leta efter kläder tills imorgon då det är insparksfest. Det är ju nämligen skurk-tema, och några av oss har slagit ihop oss och har en idé som kommer bli asbra haha! Vad våra utklädnader blir får ni veta (och se) imorgon då jag har bildbevis haha, vi kommer va assnygga (not xD).
Sen så passade vi på att äta lunch också på nation, denna gång föll valet på Stockholms nation, aka Stocken. Väldigt mysigt! :) där träffade vi även några andra från frikursen, så vi satt kvar och snacka ett tag innan vi gav oss ut och köpte det sista.

Nu är jag hemma igen och tänkte vila upp mig lite tills ikväll. Vi som gick på stan plus förhoppningsvis några till planerar nämligen att käka middag tillsammans på Värmlands, så vid 18 ska jag vara där. Vad som händer sen får vi se :) Tills dess tänkte jag iallafall prova min utklädnad tills imorgon, chilla lite, måla naglarna osv.
Tjohej, trevlig helg allesammans! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0