@Blåsenhus

Pluggar röven av mig så gott det går. Dvs sådär. Är tyvärr rätt omotiverad, behöver en fet paus från att trycka in grejer i huvudet (ja, det känns som att jag faktiskt gör det. Bokstavligt talat). Just nu är det liksom mycket roligare att läsa folks bloggar om och om igen än att sätta sig in i Metod&Statistik. Men, det är bara att tvinga sig själv antar jag, så att jag inte ångrar mig imorgon. Tur att jag är hyfsat bra på det iallafall, att jag är envis som en jävla åsna när det gäller saker. Pluggar bättre i Blåsenhus än hemma iallafall , där är det så lätt att komma på andra roliga grejer att göra haha! Så, detta ska nog gå bra ändå :) hoppas jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0