Dark Shadows

Kan avslöja att jag gjort ungefär 0 vettiga grejer idag. Steg upp vid ett och har sedan dess chillat vid datorn, fixat lunch, städat lite, tvättat, ätit middag, kollat film och lite sånt. Men en sådan dag behöver man också ibland tycker jag! Skönt faktiskt :) spec när man varit igång och gjort grejer varenda dag senaste veckan. Vilodag in my <3 Och imorgon kommer Ann hit som sagt, wee!
 
Idag åkte förövrigt min familj iväg till Åre och jag ville verkligen följa med men det går inte då jag har tenta på fredag. Lite synd, har varit dötaggad på att åka skidor jättelänge nu. Trodde jag skulle kunna följa med men icke! Hoppas jag kommer iväg någon anna gång i år, annars blir det ALLDELES för länge sedan! Jag vill åka skidor, buhu.
 
Såhär snygg var jag förra året då jag åkte skidor i Åre. Detta var även under den tid då jag skrev projektarbete hela tiden. Good stuff.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0