Django och reccegasque!

Godmorgon :)
Äntligen helg! Så skönt att få lite sovmorgon som inte innebär att jag försovit mig, haha. Igår kom som sagt min pappa hit, har inte sett honom på snart 2 veckor! Så vi bestämde oss för att gå ut och äta på restaurang och sen gå och kolla på bio. Valet föll på Django! Den var väldigt bra faktiskt, som alla har sagt. Rätt bisarr film dock, man garvade liksom åt en scen och mådde dåligt av nästa. Men, bra film iallafall! Fast jag råkade somna lite på slutet för att den gick så sent, kvart i tolv slutade den. Sen körde jag bil hem och försökte fixa min dator som dampat ur totalt. Gick inte, men men. Kul att träffa pappa igen iallafall! :D Och hoppas ni Strängnäsare som gick ut i Eskilstuna igårkväll hade det dökul! Woop!
 
IDAG så händer det något riktigt skoj, jag ska nämligen gå på reccegasque! Det blir min första riktiga gasque här i Uppsala, och med tanke på hur kul reccemottagningen var så borde dethär vara ÄNNU bättre! Nu ska jag kanske inte ha för höga förväntningar haha, men tror det blir superkul! Det blir först nånting i Universitetshuset (vet inte vad), sedan går vi till Snerikes Nationshus och vid 17 börjar själva sittningen. Det blir middag, sångframträdanden, teater, tal och massa sånt. Låter sjukt roligt! Så, detta ser jag fram emot. Det börjar vid 14.45, så ska göra mig iordning nu, klä mig fint, äta lunch och sen bege mig iväg! Så, jag hoppas detta blir en bra kväll, lite nervös är man ju ändå :)
 
Imorgon har jag ingenting planerat, söndag är väll till för att vila antar jag. Sen på måndag är det föreläsning som vanligt och sen på eftermiddagen så kommer Ann hit och stannar tills tisdag! :D Taggar!
TREVLIG HELG ALLESAMMANS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0