Ett dygn med Banann

Igår så hade jag föreläsning som vanligt och satt kvar en stund med några andra och fick allt jag inte fattade (dvs det mesta hehe) förklarat för mig! Kurskamrater är ovärderliga i dessa lägen! Tack tack! Sedan tog. Jag mig hemåt och välkomnade Ann som var här vid sju ungefär. Vi pratade, gick och ät sushi (börjat gilla det sen Thailand) och pratade ännu mer och såg film, Death Proof. Somnade fan hela tiden haha. Iallafall så gick jag på föreläsningen mellan 9-12 morgonen efter medan Ann sov vidare. Gick sedan hem och hämtade henne och så spenderade vi dagen på stan. Åt lunch, fikade, prata ännu mer och shoppade lite. Allt som allt en riktigt bra dag (som dock innehållit alldeles för lite plugg haha). På kvällen lämnade jag Ann på bussen och sedan dess har jag fixat middag och skypat en stund med Annica! Supermysigt med besök iallafall, man känner sig lite ensam i lägenheten ibland även fast jag inte är här särskilt ofta, jag spenderar mest tid i skolan med dom andra. Sällskap kan man inte få nog av, är nog sällskapssjuk trots allt.

Sen så har jag ÄNTLIGEN beställt klipptid, har inte klippt mig sedan innan studenten haha. Nu ska lockarna ryka!!! Nä men jag ska fräscha upp det iallafall, det är så himla långt just nu. Hoppas det är en bra frissa jag valt, lite nervöst när man byter frisör liksom. Kan bära eller brista! På lördag smäller det iallafall :)

Nu tänkte jag försöka plugga lite innan jag ska sova, är redan rätt trött hehe. Pensionärsvarning alltså... och jag lär ju inte direkt bli piggare av delkursen vi läser nu, Metod & Statistik. Gäsp. Tur att den tar slut på fredag. Yes, jag har alltså ytterligare en tenta på fredag. Kul va? Sen har jag en till 1,5 vecka efter. JÄTTEFINT LIKSOM. Men tycker det är bra med småtentor istället för en megastor iallafall, men tre tentor inom en treveckorsperiod känns ändå lite i överkant. Men men, bara att köra! Wish me luck! :D

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0