Sjuklingen

Godkväll.
Om vi säger såhär, sedan i söndags så har min kropp bestämt sig för att jag minsann inte ska få göra nåt kul av det jag planerat denna vecka. Det som började som lite halsont och heshet har utvecklats till ont i huden, ont i öronen, ont i huvudet, täppt näsa och allmän seghet. Jävla förkylning. Mår alltså inte direkt på topp. Var ju som sagt hemma i söndags och åkte tillbaka till Uppsala på måndag morgon, men väl där så däckade jag i sängen och lämnade inte lägenheten (eller sängen) på hela dagen, hehe. Idag tvingade jag mig upp och hade 6 timmars föreläsning, döda mig. Var dock tvungen att gå dit för vi skull bestämma labbgrupper och skit. Var allmänt helhängig hela dagen. Direkt efter kl 3 så gick jag hem och har sovit sedan dess, och det blir fan bara värre. Och ja, jag tycker lite småsynd om mig själv, hehe. kanske inte just för att jag är sjuk, men för att jag kommer missa åtminstone två av de tre roliga grejer jag skulle göra i veckan och som jag verkligen sett fram emot. Ikväll hade jag och dom andra planerat att gå ut på Snerikes tisdagsklubb, och imorgon så hade jag ju för fan en KRYSSNING att åka på. Möööh, så himla tröttsamt. Även om jag hemskt gärna vill så kommer jag nog inte vara tillräckligt frisk för att kunna åka. FML.
 
Så, på fredag är det sångboksfest och jag vill fan inte missa den OCKSÅ, så jag hoppas verkligen jag blir frisk tills dess. Inge kul att va sjuk och halvt isolerad i lägenheten liksom. Tråkelitråk, när alla andra är ute och har kul. Jag vill också ha kul. Iallafall, det är vad som händer i mitt liv just nu, och jag har väll inte sådär skitmycket att blogga om pga det. Återkommer när jag är någorlunda frisk, tills dess tänker jag sova, dricka en jävla massa te och apelsinjuice och glo på film och sova. Och kanske plugga lite.
 
TJOHEJ!
 
Update: typ 5 minuter efter att jag publicerat detta inlägg så ringde mamma och sa att dom kommer och hämtar mig, haha. LYYYYYYYX. Kommer förhoppningsvis tillbaka på torsdag kväll/fredag morgon. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0