Bara en dag kvar!

Hejhej! 
Sen senast jag skrev har jag gjort en del grejer. I torsdags hängde jag i stadsparken med min klass och åt glass och massa annat fint, samt åt middag med pappa på kvällen. På fredagen jobbade jag med gruppen och vid 12 var det dags för pappas promovering (han har ju doktorerat och det var nu han fick sin hatt). Promoveringsceremonin var vääääldigt lång så jag hann aldrig tillbaka till gruppen för att fortsätta jobba haha, så efteråt drog jag och åt sen lunch vid ån tillsammans med pappa, mamma och farmor. Sedan stack dom iväg på bal (dom var så fina så :D) och jag planerade kvällen. Det slutade med att jag, Måns, Sara, Jonas, Frederik, Anton och Filip åkte till Flogsta och körde på korridorsfest. Faktiskt första gången jag var i Flogstas höghus haha, väldigt skoj var det och jag kom hem seeent :D
På lördagen kom SofiRonjaCissiFrida hit, yeey! Jag, Sofi och Ronja hängde på stan medan vi väntade på Frida och Cissi, och sen ringde Emanuel och det slutade med att vi drog till Flogsta (igen höhö). Även detta olika korridorsfester, asfestligt haha. Kulkulkul :D så det blev två nätter i Flogsta denna helg, mycket najs :D
 
På söndagen vaknade vi allihopa (vi sov sex stycken sammanlagt i min lilla lägenhet haha) och gick och åt frukost/lunch, Sen var jag tvungen att sticka iväg och jobba med labbgruppen. Det tog ett tag så jag hann inte umgås lika mycket med dom andra som jag ville den dagen, men men, sånt händer. Tack så mycket för en fin helg allihopa, ni är bäst <3
 
Måndag och idag har ägnats mycket åt skolarbete och annat fix. Har inte orkat göra så mycket egentligen. Har väll börjat inse att det faktiskt är slut nu, vädligt trist :/ imorgon är ju absolut sistasistasista dagen och sen har jag sommarlov. Heeeelt galet!! Så fort tiden har gått. En väldigt bra tid, absolut, jag är sjukt glad att jag valde att komma hit och plugga denhär våren :D lärt känna så många fina personer och fått byta miljö helt. Så himla roligt :D blir nästan sentimental haha. 
 
Ikväll blir det filmkväll iaf. Vi tänkte först gå ut men vädret suger ju, så vi blev mer taggad epå film och kör party imorgon istället :) Tju!
 

Frozen Youghurt, meganajs!
 
 
Promoveringsceremonin i Universitetshusets aula :)
 
 
En liten del av min fina fina familj :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kanske borde doktorera jag med? ;P
 
 
Utsikt från taket på ett av höghusen över Flogsta låghus :P Vackert? Tveksamt ;P
 
 
Det gick vilt till den första kvällen med kursarna, haha. 
 
 
Andra kvällen tillsammans med Strängnäsarna :)
 
 
Standard i Flogsta - kasta saker ut från fönstrena. Herregud xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0