Fem fina dagar!

Det var ett tag sedan jag skrev, och jag orkar inte skriva värsta utläggningen om allt. Tänkte därför köra en megasnabbgenomgång av dessa awesome dagar!
 
Fredag: Fin kväll på nation med kompis, kom hem vid typ 3 haha. Fin fint! :D så himla kul att träffa människor man trivs med!
 
Lördag: Tar tåget till Sthlm, möter Ann och kilar runt på stan ett tag. Sedan tar jag tunnelbanan till Globen där jag och familjen kollade på Cirque du Soleil. Behöver jag ens beskriva HUR JÄVLA BRA det var?! Helt jävla fantastiskt. Levde absolut upp till mina (väldigt höga) förväntningar :D weee! Så det va kul, jag blir så himla glad i själen av sånt! Efter det så åkte vi till mina kusiner för att fira min farbror som fyllde år, alltid lika mysigt att träffa släkten :) sent på kvällen åkte jag tillbaka till Anns lägenhet och sov över där.
 
Söndag: Umgicks med Ann hela dagen, snacka en massa och gick på stan å fika och allt sånt. På kvällen skiljdes vi åt och jag tog tåget tillbaka till Uppsala :)
 
Måndag: Vanlig dag med föreläsning och sånt, satt kvar med min grupp och skrev på vår labbrapport ett bra tag efter vi egentligen slutat. Sedan en snabb vända till lägenheten för att sedan ta bussen hem till Strängnäs och umgås lite med min familj :)
 
Tisdag: Jobb hela dagen :D cash floooow. Dock gick tiden fett långsamt. Meeeeeen det va skönt att jobba lite igen, har inte varit där på länge (vilken känns sådär). Sedan lagade jag middag tillsammans med mamma, packade mina grejer (inklusive gitarren som nu bor i Uppsalalägenheten :D) och åkte tillbaka till Uppsala. 
 
Utöver detta har jag fått tillbaka resultatet på TVÅ av de tre tentor jag har skrivit, och båda klarade jag :D:D:D GLAD MAN KAN VARA! WEHO! Känns så himla braaaaa!
 
Nu sitter jag alltså i studentstaden igen. Fan av jag har åkt runt överallt de senaste dagarna, men det har varit kul :D Nu kommer det dock va skönt att va i Uppsala några dagar i sträck, haha. Ska dock hem igen till helgen för födelsedagsfiranden :D Helgen va iaf awesome, älskar såna föreställningar med akrobatik och att träffa människor jag gillar. SÅ FINT! Nedan kommer lite bilder varav de flesta från Cirque Du Soleil är vääääldigt suddiga men tror ni fattar grejen ändå :) imorgon blir det grupparbete igen, PUSS!
 
 

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

Är du intresserad av ett eget domän?
Ger ut gratis, just nu!! :))
http://fotokobran.se/2013/march/tavling.html#comment
( ursäkta om jag skrivit detta innan, men tycker att det är en sån kanonchans att du borde ta den! :))

2013-03-13 @ 18:42:59
URL: http://fotokobran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0