I förrigår, igår, idag, imorgon

HEJSVEJS
I tisdags blev det ingen pubrunda för att mitt pluggsamvete sa ifrån. Dock pluggade jag ändå ingenting den kvällen, eheh. Var på tok för okoncentrerad. Så det slutade med att jag gick på promenad med Sara och snackade om random grejer, sen hamnade vi hemma hos henne och drack vin :) fetnajs. Stod fan inte ut med att sitta i lägenheten den kvällen...
Igår, onsdag, så hade jag som vanlig föreläsning och sen skrev jag och gruppen klart vår labbrapport. Sedan på kvällen gick vi till Wärmlandskällaren. Vi blev ett asmysigt gäng på typ tio pers vid ett alldeles för litet bord. Där åt vi middag, snackade, skrattade och kom på värsta temat till vår flotte på Valborg. Vad det blir får ni se då, höhö. Sjukt mysig kväll iallafall, sånt gillar jag så himla mycket :D weho!
 
Idag, har jag haft föreläsning (surprise) och sen jobbade jag med labbgruppen igen. Imorgon är det nämligen redovisning och opponering av andras arbeten som gäller och vi har fått en annan grupps labbrapport som vi ska opponera på. Ska bli intressant :) Efter det satt jag, Julia och Hanna kvar och pluggade till tentan (typ första gången jag verkligen satt mig ner och kunnat koncentrera mig på detta) och det gick bra, känns bra att äntligen ha kommit igång :) Vid 17 drog vi oss hemåt och jag tog en runda på stan och köpte nya tights tills imorgon. Men, nu ska jag ta mig hem till Hanna som bjuder på inflyttningsfika :D MYSIGT ELLER VAD? Så det är vad som händer ikväll!
 
Imorgon kommer jag förmodligen inte hinna skriva något, för direkt efter opponeringen är klar så ska jag på min kära pappas DISPUTATION. Han är ju nämligen precis klar med sin doktorering (eller ja, han blir det imorgon) och då blir det massa roligheter med middag och fest på kvällen på Uppsala slott! WOOP, GRATTIS PAPPA <3
 
OCH SEN EFTER DET ÄR DET HELG. Fan va najs. Ha det fint <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0