I know places we can go

Yo
Då har ännu en ny vecka börjat. Tiden går fan snabbt! Vi pratade om det i fredags, och alla va helt överens om att det absolut inte kändes som fredag. Högst typ onsdag. Tidsuppfattningen här är alltså i klass med hur den var i Thailand: Icke-existerande :)
Jag kom tillbaka till Uppsala igår kväll. Helgen har nämligen spenderats i partystaden Strängnäs. Två födelsedagar har firats (grattis igen Amanada och Morfar!) och jag har varit och snackat/fått info om ett sommarjobb jag fått erbjudande om, ska provjobba någon helg under April och se hur det går. Hoppas hoppas det går bra, tycker det jobbet verkar askul :D roligt iallafall att komma hem och träffa släkten (helt galen som vanligt) och alla fina vänner jag knappt hinner se nuförtiden! Sen igår så jobbade jag hela dagen i mitt kära arkiv och tog bussen till Uppsala på kvällen. Naaaaajs. 
 
Så, idag måstemåstemåste jag verkligen plugga, har inte ens börjat och tentan är om en vecka (VAR tog pluggmoralen vägen?!). Så det är vad som händer idag, typ. Ikväll var det även en pubrunda som jag funderar att gå på, ska kolla med dom andra om det är någon mer som ska med :) 
 
HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0