Social.se

Hallu!
Fett seg uppdatering jag vet, men har varit upptagen med att va social de senaste dagarna :D Kom hit i tisdags kväll som sagt, på onsdagen hade jag labb (tror jag, minns fan inte haha) och umgicks därefter med människor tills sent på kvällen, kolla film och sånt :) mys! På torsdagen hade jag världens längsta dag mellan 9 och 16, efter det va jag social igen under hela kvällen, älskar sånt. Folket här är så fint :D och idag hade jag labb igen där vi filade vidare på vår rapport, och nu ikväll ska vi ha ett sk "tentautlämningsfirande" haha. Vi måste ju fira att vi fått hämta ut två tentor liksom :P Så, vid 18 ska jag befinna mig vid Uplands Nation (ja, det stavas så). NAJS!
 
Något som gör saken ÄNNU bättre är att det nu är klart att vi ska vara med i forsränningen på Valborg :D :D :D kommer va SÅ JÄVLA KUL! Hanna, Emma, Jessica och jag kommer ha världens bästa flotte, haha. Astaggad!!
 
Så, livet här rullar på riktigt fint! Det gör mig så glad inombords :D Imorgon åker jag tillbaka till Strängnäs för födelsedagsfiranden och jobbprat :) Hörs då! 
 

Kommentarer
Postat av: Pappa T

tjacka våtdräkt...

2013-03-15 @ 21:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0