Som ett djur, en lycklig lemur

Får man vara sådär äckligt superdupermegaglad och lättad som jag är just nu? JAG ÄR SEPEGLAD för det är SOL, det är VARMT, jag har äckligt mycket överskottsenergi och TENTAN KÄNNS BRA. Är det ens möjligt? Har ju fan pluggat 1/10 av vad jag brukar göra och varit störigt omotiverad till att anstränga mig. På något vis har min hjärna registrerat information ändå och jag tror fan det gick bra! Älskar när min hjärna gör tvärtemot vad den egentligen vill, åt rätt håll. Så, nu kan jag slappna av, vara lättad och invänta resultatet. Förhoppningsvis går det bra, det känns som sagt så iaf :D (men nu ska jag inte ta ut saker i förväg hehehehe).
 
Iallafall, jag skuttade hem efter att ha stått och babblat med dom andra en timma extra (MAN KAN GÅ MED VÅRJACKA ÖPPEN OMG). Vid 13 har vi föreläsning igen till kl 16 och sen efter det, dvs ikväll, så ska vi såklart fira att ännu en tenta är över :) vad detta blir lär vi planera på eftermiddagen. Någonting blir det iaf, jag vägrar sitta i lägenheten iaf haha. Man ska hålla i traditionerna :D
 
SÅ, DETTA ÄR EN BRA DAG I MITT LIV. HEJSVEJS!!! :D :D :D
 

Kommentarer
Postat av: Frida Elisabeth

hahah jävla happyface dela med dig!!

2013-03-06 @ 18:32:31
URL: http://fridang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0