Tentaångesten smyger sig på

Yo, bananer (?).
Finns det något bättre sätt att plugga på än att äta blåbärspaj och måla naglarna blåbärsblå? Trodde väll det. Tentan är imorgon och jag är hyfsat uttråkad och borde plugga som en jävla gnu, men det går ju.... sådär. Seriöst så är ämnet vi håller på med nu överhuvudtaget inte alls intressant enligt mig, så det går lite knackigt med pluggandet.... har idag på mig iallafall, sen får vi se hur det går på tentan imorgon :) kursen är ju iaf bara på 1,5p, och en äkta student ska ju enligt sägnen ha sin första omtenta någon gång, right? :P kanske inte just det jag satsar på, men ibland bara GÅR det inte. WÖÖÖH. Jag dör tråkdöden.
 
Iallafall så tog jag en lite sväng till Strängnäs igår kväll, så jag sitter alltså i mitt kök hemma just nu. Ska dock åka tillbaka ikväll. Hur tidsödande detta är och huruvida detta egentligen är smart ur pluggsynvinkel överhuvudtaget ska vi strunta i att diskutera, för det är inte smart alls :) men kände att jag behövde lite miljöombyte efter att ha suttit i lägenheten och pluggat hela jävla helgen utan att få något gjort, som sagt. Tänkte att jag kanske skulle få mer gjort här :) igår hade jag det iallafall fint på stan, fikade med en kompis och lite sånt. Sånt är fint.
MEN, nu jävlar ska det pluggas så att det ryker!!! Medan jag målar naglarna, allstå. Höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0