Vi kör pop the 90's

Så, ännu en superfin och varm dag. Sånt gillas! Please please låt det aldrig bli kallt igen.
 
Igår blev det som förutspått tentafirande! Vi möttes vid åtta på VG nation, en nation jag tycker är extremt mysig. Den är liksom som man tänker att en nation ska se ut, jättefint! Det är även dem som har den lilla källarpuben Djäknen som jag skrivit om här innan :) Där drack vi iallafall öl, spelade hockeyspel och rundpingis (behöver jag ens säga att jag åkte ut FÖRST? Haha) och snackade om diverse grejer tills vi tyckte det var dags att gå vidare. Då tog vi våra grejer och gick den korta biten till Norrlands, som hade 90talstema! Där dansade vi loss till 90talshits (haha den musiken alltså...) och hade det allmänt bra tills vi blev trötta :D jag ÄLSKAR mitt nationskort och vad det ger mig. Så jävla bra!!!
 
Idag så var vi egentligen lediga, men min grupp (eller ja, alla grupper) har labb imorgon som vi var tvungna att förbereda idag, så det har jag pysslat med tillsammans med dom andra i min grupp nu på förmiddagen. Vårat experiment blir asbra :) Sedan har jag köpt ett par nya jeans. Dom är MÖRKROSA. Hur fina!? Gillar dem, hehehe. Kände att det va kul med något annat än svart för en gång skull :P Nu ska jag iaf städa lite i lägenheten och fixa så det ser fint ut, ikväll kommer nämligen pappa hit. Vi planerar att gå ut och äta och lite sånt, fint :)
SÅ, det är vad som händer idag! PUSS :D
 
Haha, om denhär bilden varit skarp så hade det varit VÄRLDENS roligaste bild på Sara (längst till höger). Så himla bra haha xD
 
Lite öl och lite cider och sånt. Billigt och bra på nation ;)
 
Mina nya jeans. ROSA = FINT. Sitter som en smäck också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0