Anktjuvarna

Det blev så att jag åkte hem i torsdags :) fint med ännu en långhelg hemma och träffa familjen!
 
Igår, fredags, så hade jag en heldag med mina fina Strängnäsvänner. Det var sjukt varmt den dagen, sommarvärme! Började med lunch på Georges med Jennifer, Amanda, Ronja, Hanna och Sofi för att sedan äta glass på Blå Hjorten och sola/chilla i Månssons Trädgård. Där blev vi anfallna av väldigt närgångna gräsänder. Sen drog Jennifer hem och Frida anslöt och vi gick hem till AmandaRonja och satt på deras balkong och snackade. Sen lämnade Amanda, Ronja och Hanna och jag, Frida och Sofi fick sällskap av Cissi och bestämde oss för att gå ut och äta middag tillsammans och hann såklart en glass till hehe, samt lite chill i hamnen. Fin dag, där jag kanske eventuellt åt väldigt för mycket haha. Men men! På kvällen när jag kom hem så kollade jag på film med pappa :)
 
Idag gick jag upp megatidigt och hade min första jobbdag :D asnajs och jag tror jag kommer trivas bra där! :) vid 11 var jag hemma igen och sedan dess har jag varit och handlat med mamma, köpt en jordgubbsplanta (ska ha den i lägenheten i Uppsala, wee!), beställt kort till mitt fotoalbum, målat naglarna och inte alls pluggat som jag egentligen skulle (hehe). Ska börja med det nu tänkte jag, lite halvt motiverat sådär. Om några timmar ska jag träffa Jennifer, Frida, Cissi och Sofi för att kolla på Eurovision och äta räkor. Askalas :) nu ska jag trycka in info i hjärnan och äta en andra lunch, tjohej!
 
 
Sista bilden är fett stulen från Fridas Instagram, höhö :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0