Evolutionsmuseet och Vårruset!

Tjo!
Måndag kväll slutade med att jag skypade med ingen mindre än Ann i flera timmar. Gud va skönt det var att prata med henne om precis ALLT, det var så mycket jag bara va tvungen att häva ur mig och lätta från mitt hjärta. Saknar henne så himla mycket, och Linnea också! Men dom verkar ha det bra där borta :D sen kom pappa hit sent på kvällen också så var inte ensam i lägenheten den kvällen :)
 
Tisdag då. På morgonen var det handledning och jobb med labbgruppen som gällde! Vi fick alla resultat den dagen så då var det bara att sätta igång och skriva klart allt, och vi kom en riktigt bra bit :D sen efter det så kom vi ääääntligen iväg till Evolutionsmuseet, haha! Jag, Måns och Jonatan har ju taggat sönder (mest för saken skull haha) så nu jävlar var det dags ;) vi kände oss extremt nördiga när vi gick omkring och kollade på djur. För det va det som fanns - en VÄLDANS massa uppstoppade djur och skelett. Gud vad mycket konstiga djur det finns... Efter att vi var klara där så gick vi och köpte glass och satte oss i stadsparken i det fina vädret. Där joinade även Hanna oss och vi satt kvar till halv 8 och snackade om djupa och odjupa saker (haha, vissa samtalsämnen alltså. Endast sånt som psykologstudenter kan komma på). Sedan började vi bli hungriga och begav oss hemåt :) sjukt skön dag! :D
 
IDAG! Träffade labbgruppen vid 10 och KÖTTADE labbrapport till kl 14. Så nu är vi iprincip klara och har skickat in den för en första handledarkontroll :) sen på fredag får vi feedback och fixar det sista, och sen är den klar! Toppen! Efter det så satt jag kvar med Jonatan en stund och sen åkte jag hem för att möta EMANUEL!!! :D Han skulle nämligen hämta sin våtdräkt som han lånade ut till mig på Valborg :) så han stannade och snacka i en timma typ, megamysigt :D var så himla länge sedan jag såg honom, så det va kul! Efter det tog jag det chill hemma en stund, för att sedan bege mig ut till Studenternas IP vid 19. Idag var det nämligen Vårruset. Och tja, kan förstå om rubriken gav er lite felaktiga aningar, för jag har såklart INTE sprungit ;P men Hanna, Tiffany, Maria, Erika, Emma och Anna sprang :D Så Julia och jag möttes där och hejjade på dem när dom sprang i mål, och efter det var det picknick vid målområdet. Megamysigt haha, trots alla mygg x) vi var kvar och picknickade iprincip tills alla hade gått, haha. Vi har nu även gjort planer för typ alla dagar som är kvar, vi måste ju umgås så mycket som möjligt sista veckan nu! OCH bästa var att det fanns massa tält med företag osv där så man kunde gå runt och äta, dricka kaffe osv, och sen kom en snubbe från Kellogstältet och gav oss all deras yoghurt som var kvar xD 10 förpackningar, haha. Underbart! Kom hem alldeles nyss. Så, även detta blev en väldigt fin dag :D weho!
 
 
In action på Evolutionsmuseet. Bland alla djur hittade vi en spegel med väldigt djupt budskap ;)
 

Vi kom överens om att detta är den nördigaste bild som någonsin tagits. DIGGA DARWIN!!!
 
 
Fick närkontakt med en björn. True love <3
 
 
Vårruset! Picknick efter alla duktiga kursare sprungit klart! BRA JOBBAT!!
 
 
Hanna älskar yoghurt. Haha!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

HAHAHA alltså yoghurten! LOVE IT!

2013-05-30 @ 08:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0