Sunny days

TJAAAAAAA
Lördag, söndag, måndag och idag är det tisdag. Här kommer uppdateringen!
Lördag körde jag hem mina föräldrar till Strängnäs och tillbringade dagen hemma. Väldigt väldigt skönt, det gick bra att köra också! På söndagen träffade jag SOFI. Inte sett henne på megasuperlänge, så jag spenderade dagen där, megamysigt :D Vi satt ute i solen iprincip hela tiden, gick och köpte glass och snackade om allt och inget (visste ni att bin och getingar lägger ägg?) i flera timmar samt jobbade på våra bondbrännor, haha. För när jag kom hem upptäckte jag att jag bränt mig och fått en fin bondbränna. KUL. Klarade mig fan 4 månader i Asien utan att få det, men några timmar i svensk majsol tål jag tydligen inte haha. Får se till att sola bort det, så himla fult. OCH, tåls att nämnas att jag hittade till och från Åker helt själv. Som alla vet suger jag på att hitta, och jag tog bilen dit och hem. Men det gick bra, weho! Sen på kvällen när jag kom hem åt jag middag med familjen och gick ner till stan och köpte grejer till håret. Nu har jag nämligen bestämt mig för att börja med balsammetoden igen! Astaggad!
 
Måndag morgon åkte jag med pappa till Uppsala igen. Och herregud, vilken dag, satt inte still en sekund sen efter föreläsningen. SÅ UNDERBART VÄDER. Hade föreläsning mellan 9 och 11, sen bestämde sig jag, Emma, Hanna och Måns för en tur på stan samt lunch, vilket tillslut ledde till att vi cyklade ut till Stenhagen centrum (en bit utanför Flogsta) för att köpa glass och lite andra grejer. Det va så sjukt härligt, vädret är helt galet fint. SOMMAR! Vi satte oss mitt i parkeringen och åt glass haha. Måste sett skumt ut. Sen vid 16 skiljdes vi åt, och direkt efter så träffade jag ytterligare en kompis och gick runt i gamla delen av Uppsala och satt på en brygga vid ån och bara snackade och lyssnade på musik (och hann såklart med en glass till, höhö) i några timmar, det var också asmysigt :D. Det var inte ens kallt, så vi satt där tills klockan blev sju ungefär :) Då träffade jag pappa och gick till Linnecaféet för att äta middag. Pappa va sjuk och skulle absolut ha en räkmacka, så så fick det bli! Sen vid åtta mötte jag Hanna, Emma och Måns igen, och vi cyklade ut till nåt slags träningsspår utanför stan. Där gick vi runt i nån timma, klättrade upp på kullarna som fanns där, balanserade på staket och pratade. Så himla najs :D älskar när man kan vara ute på kvällen utan att det ens är kallt och att det fortfarande är ljust! Sen åkte vi alla hem och somnade tidigt haha. Det var kontigt, jag var så SJUKT övertaggad den dagen haha. Kunde ha gått hur länge som helst kändes det som, ville aldrig sluta, det va så himla SKÖNT att röra på sig. Så det blev en väldigt aktiv och social dag, en dag som gjorde mig sådär glad och varm i själen för att den kändes så himla perfekt och fin :D
 
IDAG hade vi lång föreläsning mellan 10 och 15. Vi blev ganska irriterade på detta eftersom vädret idag är lika fint som igår. Så på alla raster och lunchen spenderade vi tiden utomhus i gräset för att få ut så mycket av dagen som möjligt. Första picknicklunchen haha! Jag hann även med att sola lite där på gräsmattan med Tiffany och Erika haha. Bondbrännan bättras på ;P Nu efter föreläsningen åkte jag hem, ska fixa lite grejs och sen ikväll vid halv åtta ska jag iväg till Tiffanys fest, vi ska fira att hon flyttat :D Det blir grillning och kubb och sen går vi till Snerikes och dansar, woop! Perfekt! Så det är vad som händer idag!
Trevlig tisdag allihopa :D
 
 
Vägen vi vandrade på kvällen. När vi såg kullarna var vi såklart tvungna att springa upp på dem, även fast det fanns skyltar som sa att man inte fick höhöh. 
 
 
Som sagt! Race upp för kullen! (som va rätt brant och hög haha)
 
 
Den vackra utsikten på solnedgången uppifrån kullen. Megafint :D
 
 
Lite (dålig) balansering på staketet. Lyckades stå på det i typ en sekund, sen ramlade jag haha. 
 
 
Lunchen utomhus idag. SER NI HUR VARMT OCH UNDERBART DET ÄR?!
 
 
Fina kursare i solen :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0