Tenta 5 - CHECK!

Sådär, blir tre inlägg idag då haha. Kuuuuul!
Dagarna efter valborg ägnades för det mesta åt plugg. Eller ja. Typ. Dagen som kom efter (1 maj) sov jag kanske lite för länge och sen sket i att plugga och gick ut och åt middag i vårsolen med en kompis istället. Mycket roligare. Helt sjuk söndagskänsla den dagen, fastän det var onsdag. På kvällen pluggade jag lite ändå. Men men. Igår däremot försökte jag faktiskt plugga HELA dagen. Lyckades rätt bra ändå :) pluggade, städade lite och chattade med folk. Lugn dag helt enkelt, behövdes efter denna väääldigt aktiva vecka. Och jag fick uppenbarligen in en del info i skallen trots allt, för idag på tentan kändes det rätt bra ändå :D men som vanligt så får vi se hur det gick om typ tre veckor (dom är så sega på att rätta...). Huvudsaken är att det inte känns helt katastrofalt iaf, sen får vi väll se hur stränga dom är när dom rättar! Då var den femte tentan skriven, bara en kvar och sen är kursen klar! :D
Efter tentan stack vi några stycken och fikade på Cafe Fågelsången. Man kunde sitta utomhus, och jag typ dog av värme. En liten gullig sak vi såg där bredvid bordet vi tänkte sätta oss vid först var en gräsand som bestämt sig för att lägga ägg i en kruka?! Hur tänkte den där undrar man? Men den fick ligga kvar där ostört, sjukt gulligt iallafall haha x) efter att vi fikat klart drog jag hem och träffa pappa. Vi passade på att slänga in tvätt i tvättmaskinerna då jag bokat in en tvättid idag, och gick sedan på stan och åt lunch på restaurang. Weho! Efter det skiljdes vi åt och jag tog en sväng på stan och köpte två nya tröjor. Sen tillbaka till lägenheten där mamma och pappa väntade. Dom invarderar nämligen lägenheten idag, dom ska på fest ikväll här i Uppsala. Så jag tvättade klart (weho...) och vid halv sju stack mamma och pappa iväg till festen, så sedan dess har jag varit ensam. Inte gjort något speciellt sen dess egentligen haha. Chattat och bloggat typ. Så det blir nog en lugn kväll för mig igen om det inte sker någon slags helomvändning (vilket inte är troligt iom hur körd jag är i huvudet för tillfället hehe), och imorgon åker jag med hem till Strängnäs tillsammans med mamma och pappa på morgonen. Så, helgen spenderas hemma! Vi hörs :D
 
 
Ankan. Så himla söt. Ville bara klappa den eller nåt haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0