Tentaplugg

Hej :)
Imorgon är min sista tenta och jag pluggar på, typ. Igår morse åkte jag tillbaka till Uppsala tillsammans med farmor så hon kunde kika på lägenheten och sen lyckades jag plugga några timmar. Fattar en del iallafall, men finns en hel del kvar att lära sig tyvärr. Iallafall, när klockan slog 18 kände jag mig klar/trött på att plugga och bestämde mig för att umgås men en kompis hela kvällen istället. Mycket roligare än att plugga plus att vädret igår va helt amazing så det kändes trist att sitta inomhus :) så pappa som var kvar i Uppsala fick inte träffa mig så mycket denna gång haha, förlåt pappa :D lyckades även äntligen ta mig iväg till återvinningsstationen där någon gång innan pluggtimmarna haha, det va på tiden kan jag säga...
 
Idag kom jag inte riktigt igång förrän vid 13 ungefär. Haft ont i magen och eventuellt inte ätit ordentligt heller (inte bra). Så jag var inte på topp direkt. Men nu är jag igång igen och ska plugga HELA dagen. Kötta tentafrågor. Imorgon gäller det! Tentan tar förresten plats typ hundra mil härifrån, kommer ta typ 40 min att cykla dit känns det som plus att jag förmodligen kommer tappa bort mig iom att jag aldrig varit där förut. KUL. Den börjar 8.00. Så får gå upp svintidigt, mööh. Men men, bara att göra det. Nu kör jag, lycka till allihopa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0