Ett väldigt skevt pepparkakshus!

Igår kväll var på riktigt mysigaste kvällen på länge! Jag mötte upp Fredrik och Tiffany vid Vaksala torg och vi gick och handlade alla ingredienser vi behövde, och sen drog vi hem till Måns. Sedan kom även Hanna, Jonatan och Erika! Så vi blev iprincip alla från Psyk! Och vi spelade julsånger, gjorde ett eget skevt pepparkakshus och bakade hundra lussebullar. Och det kändes så himla roligt att träffa alla igen, jag trivs så himla bra i deras sällskap. Verkligen 100%! Så igår kväll va bästa på länge :D åkte sen hem till Emil sent på kvällen för att sova. Bra dag! :)
 
Idag började vi äckligt tidigt, dvs vid 8. Uäääääh! Föreläsning till 10 och sen började vi inte förrän kl 13 igen. Så jag gick hem för att gå ut och äta lunch med Ann på cafe Fågelsången. Sen var det bara att bege sig tillbaka till Geocentrum och ha en till föreläsning till 15. Sen snackade jag med Ellen ett bra tag längs vägen, och nu är jag hemma :) 
 
Bilder från igår som Tiffany tog :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0