Graffitifest!

Tjeeeeeena!
 
Biljarden i onsdags va skoj, lyckades faktiskt vinna för en gångs skull haha. Var dock inte där jättelänge, utan vi stannade bara någon timme, blir lagom så :) sen traskade jag hem till Emil och myste. Gårdagen var det föreläsningar mellan 9.15 till 15, var väldigt trött den tiden haha. Men det va najs ändå, skrattade typ hela lunchen åt saker som folk berättade samt köpte biljett till julfesten den 14de. Sen vid 15 gick jag på stan med Ellen och Minna ett tag och sen hem och chillade (typ halvsov) med Ann till 18. Sedan åt vi middag och vid 19.30 kom Ellen och Minna hit, för det var dags för Graffitifest!!! En sådan fest går ut på att man kommer dit i vita kläder, och  på festen finns det sedan massa pennor och sånt och så får man måla på vem man vill, var man vill, haha. Min tröja blev inte vacker, om man säger så. Eller mitt fejs. Men väldigt kul koncept tycker jag!
 
Så, vi dansade, snackade, målade och spelade beer pong tills det stängde. Då tog vi bussen till Max och käkade lite, och sen åkte jag till Emil som konstigt nog var vaken och accepterade att jag hade färg i ansiktet :P Kände att jag behövde det i och med att han inte är här i helgen den muppen :( så det blev mysmorgon med frukost på sängen och sen var jag tvungen att sticka hem. Pappa levererade nämligen min fina fina Kenttavla vid halv 11. Han kommer hit i eftermiddag igen för att hjälpa mig att sätta upp den! Innan dess så kommer mamma, mormor och morfar hit en stund för lite fika. Så det blir besök av halva släkte idag, haha. Det är ju tur, iom att jag är ensam i lägenheten i helgen. Ann åkte nämligen hem imorse. Och Emil är ju också borta tills imorgon kväll. Buhu!!! MEN, jag blir inte ensam för det, även om just detta råkar vara två av mina favoritpersoner som jag typ umgås med hela tiden.
 
Sen när släkten åkt hem och tavlan är uppsatt så går jag iväg till Carro för att äta middag med henne, Malin, Karin, Ellen och Erika. Vissa av dem planerar att gå ut efter det, men vi får se hur jag gör :) Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0