Helgen!

Oj, nu var det ett tag sedan jag skrev. Mycket som hänt domhär dagarna :)
I fredags skrev jag som sagt tenta och det var ju inte mina livs roligaste timmar, den var jobbig. Men jag satt nästan tiden ut och skrev som en galning och vid 12 var jag klar. Sköööönt. Mest skönt är det att slippa tentaplugget, haha. Iaf, jag gick hemåt och mötte Ann, och vi tog bussen ut till IKEA för lite möbelshopping. Ann behövde nämligen en byrå och så skulle vi fixa lite hyllor, och så hängde såklart lite andra nödvändiga grejer med hem också hehe. Efter det så åkte vi hem, och vid 18 kom pappa på middag! Ann lagade kycklingcurry och vi åt tillsammans och snackade en stund tills jag och pappa gick mot Luthagen. Han för att gå till lägenheten, jag för lite tentapub med dom andra i klassen. Blev en riktigt mysig kväll på Uplands, va fan ett tag sen jag såg dom i klassen pga tentaveckan :P så det va kul!
 
Dagen efter då, så vaknade jag hemma och vid 13.10 gick bussen till Enköping och där tog jag tåget mot Örebro! Väl framme möttes jag av Hanna och Ronja, woop! Och senare på kvällen kom Frida, Sofi och Cissi, samt några av Ronjas Örebrovänner. Vi hade en kul kväll med tillhörande förfest och utgång, och det va så skoj att träffa alla igen! Väldigt länge sedan vi sågs :O sen på söndagen åt vi pizza och sedan tog jag tåget hem vid 13, alla andra va fullbokade haha. Fattar inte hur alla tåg kan va slutsålda hela tiden, det förföljer mig!! Sjukt kul helg iallafall, tack alla!! :D
 
Efter att jag kom hem vid 16 duschade jag och sen hämtade Emil mig vid 17. Herregud vad jag saknat honom de senaste dagarna!! Inte sett honom sedan torsdag morgon, vilket är alldeles för många dagar :( så det blev ett bra avslut på söndagskvällen med massa mys! :D
 
Idag blev det introduktion till vår nya delkurs, och sen en hemsk seg föreläsning som tog typ hundra år och va sjukt trist. Haha, höll på att dö av hunger också. Men nu är jag hemma, Ann och jag ska strax gå på stan och köpa en minigran (kommer bli SÅ FINT) och lite skruv, haha. Vi ska skruva hyllor. Kan bli intressant. Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0