Massage

Hallu!
Jag pluggar på här hemma. Hela gårdagen satt jag och Ann och råpluggade tillsammans till kvällen. Fick väldigt mycket gjort faktiskt, men har mycket kvar! Sen så hann vi även med att gå på stan och hämta ett paket till Ann samt köpa en ny necessär till mig, min gamla var så äcklig, hehe. Och vet ni, VI HAR FÅTT EN MICRO NU!!! Så himla glad! Tack så mycket Janina, den har varit efterlängtad! :D Men sen var det pluggpluggplugg, till runt kl 21. Då sa jag tjohej och gick till Emil och kollade på lite fotboll och myste, och sen var den dagen slut!
 
Idag vaknade jag och sen tog jag bussen till Fyrishovs bad för att gå på massage. Kände att det var dags. Och det va väldigt behövligt (jag är stelare än en pinne). Så det va najs och känner mig mindre stel nu! Nu är jag hemma igen och tänkte äta lunch och sen plugga ännu mer, tills jag dör ungefär. Roligare än så blir det nog inte tyvärr :)
Men i helgen blir det kul, för då ska jag nämligen till Örebro för att fira Ronja tillsammans med dom andra :D wiho! Längtar! 
 
Som lite omväxling tänkte jag visa en bild från lägenheten. Dethär är då ena halvan av vardagsrummet, där jag sover när jag väl sover hemma. Trivs superbra! Och snart kommer Kent-tavlan att hänga över soffan, kommer bli så himla fint :D till höger i hörnet står ett runt matbord med fyra stolar och en väldigt stor lampa över, samt ett par älghorn på väggen. Till vänster hänger en gitarr på väggen och så står det även ett skrivbord med lite grejer på brevid :) sen ska vi skaffa en matta och lite mer grejer på väggarna, typ hyllor och tavlor. Inreda = KUL! Här brukar vi dock nästan aldrig vara, vi brukar typ mest va i köket, haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0