Sopplunch och lussebullebak

Hej!
Hylluppsättandet igår gick ganska bra tillslut. Vi (eller mest Ann då, hon skötte borrandet och jag hjälpte till med mätandet haha) fick upp allihopa efter lite om och men. Det blev väll inte världshistoriens stabilaste eller rakaste hyllor, men vi låtsas att det bara är charmigt :D sen så passade vi även på att köpa en liten cypress som vi tänkte ha som julgran. Söt blev den med guldkulor och röda girlanger :P så nu är det julstämning här med stjärnan, röda tyger och minigran. Weho!
Efter det hämtade Emil mig. Vi åkte och handlade och lagade middag och kollade sen på Walking Dead och Paradise Hotel. Så roligt program haha, skäms nästan lite men vafan, underhållning på låg nivå! Sen somnade vi alldeles för sent, som vanligt. Vi är väldigt dåliga på att somna i normal tid, haha. Stackars Emil som ska upp så tidigt också. 
 
Idag då, så hade vi inte föreläsning förrän 13.15, så jag, Karin, Ellen, Malin, Carro, Erika och Emelie möttes vid VGs vid 12 för att äta sopplunch! För 40 spänn får man soppa, läskigt god focaccia, sallad och kaffe. NAJS! Så det måste göras fler gånger. Sen var det föreläsning mellan 13.15 och 15, och sen traskade jag hemåt. 
Senare ikväll, närmare bestämt vid 18.30, ska jag möta dem från Psykologi A för lussebullebak och glöggdrickande! TAGGA lussebullar och glögg alltså! Så det ska bli skoj! 
 
Trevlig kväll allesammans!
 
 
Världens grynigaste bild. Men you get the point. Julfeeling. 
 
 
Vår 40-centimetersgran :D
 
 
Tre sånahär hyllor sitter i hörnet brevid skrivbordet i vardagsrummet. Snyggt, tycker vi! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0