Vardag och sånt

Hallu!
Förrigår kväll var så sjukt mysig, så hela förmiddagen igår var jag överglad och löjligt lycklig. Plus att jag i samma veva fick reda på att jag klarat även andra delen av tentan (fick reda på ena delen först för typ några veckor sedan)!!! Så well, jag klarade alla delar i den delkursen, woho! Så det var total lycka den förmiddagen, trots att jag satt och skiktade och vägde jord i ett labb i tre timmar (behöver jag ens säga att det inte va jäääätteintressant?). Sen när jag kom hem vid 12 så gick Ann och jag och handlade, vår kyl var seriöst tom. Efter det var planen att jag skulle plugga men det gick sådäääär, så vid 17ish blev jag hämtad av Emil och va där hela kvällen. Jepp, det va den dagen!
 
Idag har jag haft kartlabb i tre timmar, slutade vid 12. Sen gick jag hem och snackade med Ann och pluggat lite, skrev bl.a. en labbrapport och började på seminarieuppgiften som ska redovisas (!!!!) på tisdag. Plus att vi har fått besök av Bosse och skruvat upp gardiner haha, det va spännande att se på. Nu ska jag snart äta middag med Emil och pappa (hej jag är nervös igen) och sedan hjälpa pappa med en grej på datorn. Sen får vi se vad jag gör. 
 
Godkväll!
 
 
Ann ville va med på ett hörn :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0