Dålig dag

Hej
Dagarna innan heögen satt jag mest och pluggade inför HP tillsammans med Ann. Sen på lördagen var det dags och jag överansträngde hjärnan under tidspress en hel dag. Gick helt okej, men tyvärr inte så bra som jag skulle velat (läs: jag kan glömma läkarlinjen till i vår). Känns rätt trist. Men men, har ju en plan B iaf. Sen direkt efter provet var det bara att sätta sig på bussen mot Strängnäs direkt, för därhemma väntade släktfest. Båda sidorna av släkten var där och det var riktigt kul :D så det blev en fin kväll det. Sen på söndagen tog vi en lång sovmorgon och jag åkte tillbaka i Uppsala vid klockan sex. Snackade med Ann en liten stund och sen blev jag hämtad av Emil. Sådär, det var den helgen det!
 
Idag har jag haft föreläsningar mellan 10 och 15 samt flyttstädat i gamla lägenheten. Kom precis hem och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Chilla galet. Känner mig rätt trött och otaggad på livet för tillfället, på onsdag-torsdag åker jag på exkursion till Dalarna och jag är SJUKT otaggad på det. Vill bara vara hemma och ta det lugnt... sen på fredagen åker jag förmodligen till Göteborg med Ann över helgen. Men det blir nog kul. Just nu känner jag mig dock bara.... blä. Allmänt irriterad på allt och alla. Aja, man har väll såna dagar ibland också. 
 
 
Fin utsikt från när vi var i Norefjell. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0