Tentor...

Hej!
Nu sitter jag hemma i Strängnäs. Konstigt va? Kände för lite pluggro. Här kan jag ju liksom inte göra något annat än just det iprincip. Åker tillbaka på torsdag kväll nångång :)
Iaf, är sjukt stressad över teoritentan på fredag. Inte för att det är jättesvårt (det mesta är rätt basic) men just det att det är så HIMLA mycket olika saker och vissa grejer har jag verkligen noll koll på. Känns blä. Så nu vet ni iaf vad jag gör ikväll, imorgon och i övermorgon. Dör pluggdöden. Förhoppningsvis är det värt allt lidande. Längtar så himla mycket till fredag kl 13 då tentan är över och jag äntligen kan få slappna av. Tills dess kommer jag stressa ihjäl mig, ungefär. Borde verkligen börjat tidigare.... man lär sig aldrig hehe. 
 
Stententan och fossiltentan igår (måndag) gick iaf bra. Dom la ut facit på stenarna direkt efter och jag hade alla rätt (wiho), och fossiltentan tror jag också jag klarade. Nu är det som sagt teorin kvar. ÅÅÅÅNGEST. 
 
Iaf, reccegasquen i lördags va läskigt rolig. Bästa sittningen jag varit på tror jag. Fick liksom bra bordssällskap och det gör ju hela grejen! Så det av väldigt roligt, skönt avbrott i plugget också även om den nu låg väldigt olägligt :P 
 
Men, nu kör vi. Plugga plugga plugga. Vi hörs när tentan är över!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi fossiltenta och stententa låter så himla komiskt. men grattis :D och jag är säkert på att du kommer äga fredagens tenta med. kämpa, kämpa !

Svar: haha ja det känns extremt stereotypiskt xD jag kämpade och trooor det gick okej! :D taaack! wiho!
Johanna FB

2013-10-09 @ 00:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0