Vardag

Tjo!
Freeeeeedag! Hörde rykten om att det va snöstorm imorse också. Tur att man inte va tvungen att gå upp tidigt. Jag chillade tills klockan slog 12 och har nu tagit mig hem till lägenheten. Sov alltså hos Emil, som vanligt. Idag ska jag börja flytta grejer till Anns lägenhet. Yaaaaay flytten är igång! Sen spenderar jag hela kvällen med henne, vi ska plugga till högskoleprovet och laga middag också sånt. 
I onsdags så blev det en trevlig kväll tillsammans med Jonatan och Fredrik på nation. Tycker det är kul att jag fortfarande umgås med dem från psykologin, gillar dem :D imorgon träffar jag mer folk därifrån igen, för då blir det förfest och gasquesläpp! Woop!
Igår tog jag en lika lång sovmorgon som idag och träffade sedan Ann en kort stund och sen drog jag hem och fixade i lägenheten som såg ut som ett bombnedslag så nu är den fin igen. Sedan hämtade Emil mig. 
 
Jah. Om typ 10 min kommer Ann hit och sedan är fredagen igång. Lata dagar dethär, gör iprincip ingenting vettigt haha. Men det är skönt :)
 
 
Köpte btw en ny tröja och nya vinterskor igår. Yeeees. Naaaaajs. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0