Fossil & Döda Koraller

Då var en ny vecka igång då :)
 
Fredagskvällen blev faktiskt väldigt lyckad, jag hade roligt trots att jag va lite nervös innan (hehe). Vi möttes hos Carolin och lagade middag tillsammans (även efterrätt såklart) och snackade och sånt. Kändes riktigt bra faktiskt :D sen efteråt drog vi ut på nation, vi hamnade till slut på Uplands där vi mötte några andra från vår Reccegrupp. Allt som allt en väldigt fin kväll då jag var rakt igenom glad!
 
På lördagen så tog jag en lång sovmorgon och drog en sväng på stan för att eventuellt byta till en strl större på mina nya springskor. Dom hade dock inte den storleken så jag hoppas de töjer sig, stöter i lite i tårna nämligen. Får väll använda dem och se hur det känns. Sjukt mycket folk på stan förövrigt då det var Kulturnatten/dagen, något som jag totalt missat var en så stor grej. Sen vid 16 invarderade min familj lägenheten och sen åkte vi till Janen som bor typ 20 min härifrån för släktkalas. Det var lika trevligt som vanligt och jag fick äntligen träffa Olivia igen :) fick agera chaufför hem och sen lät jag familjen sova i lägenheten medan jag själv stack iväg för natten (och stannade borta till måndag morgon). Jah...
 
Måndagen i sig var väll inte så extremt händelserik. En vanlig föreläsningsdag och på eftermiddagen umgicks jag. Idag, tisdag, så blir det lite roligare, för vid 19 kommer det massa gamla kursare från Psykologin hit för att ha filmkväll :D KUL! Lite av en gammal tradition ju! Så efter skolan va klar (låter som att jag är tillbaka på högstadiet haha) så gick jag hemåt och har nu lagat matlådor och ska tvätta lite för att fördriva tiden.
 
 
Vi hörs!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0