LÅT BLI MIN CYKEL TACK

Hej, nu gör jag e punktlista för jag e så jävla arg just nu:
 
 
- Jag är tillbaka från Estland, och haft askul verkligen. Sjukt värd resa. Skriver mer om den när jag lugnat ner mig, typ imorgon. 
 
- Anledningen till att jag är arg: Min jävla cykel är stulen igen. IGEN. JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG ATT DET INTE ÄR SANT. Kan inte folk bara LÅTA BLI ANDRAS GREJER nångång. Är så jävla trött på sånthär. Jävla skit. Helvete vad arg jag är. DÖ.
 
- Pga cykelstölden va jag tvungen att GÅ hem med hundra kilo packning. Plus att hissen renoveras så gick upp alla tio trappor. Min rygg är död. Möh. 
 
Ja. Så jag är fan inte glad just nu. Går liksom ganska dåligt i allmänhet verkar det som, det kan gärna få vända nu. Liksom, först nycklarna, sen passet och nu cykel. FML. Nu ska jag duscha och sen gå hem till Ann och sen till Emil. Hejdå.
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

ska vi börja mörda cykeltjuvar?

2013-10-01 @ 13:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0