Livet

Skrev ett fett inlägg men det vägrade laddas upp och raderades :( kul. Så det får bli en supersnabb repris för jag orkar inte skriva om allt. 
 
Iallafall, så sista Insparksveckan var det halv åtta hos faddern där vi åt mat, spelade mariocart och lekte kontiga lekar på onsdagen. På torsdagen, som förövrigt var roligaste dagen på länge, var det Amazing Race i Uppsala där vi åkte runt på cyklar till sent på kvällen och gjorde massa uppdrag och sånt och samlade poäng. Vi hann även med att bli jagade av vattenspridare i Botaniska trädgården (så jävla roligt haha) och va i tältet tills det stängde, sista tältkvällen ju! Sen på fredagen var vi lediga på kvällen så då passade jag på att träffa några gamla kursare från Psykologin på ÖGs. Vi satt och drack vin och hade det fint tills sent på kvällen. Sen på lördagen var det finalsittning som också va skoj och sen var det slut på Insparken! Allt som allt två VÄLDIGT roliga veckor, och jag är sjukt glad att jag vågade mig hit så jag kunde va med på den. Det gav väldigt mycket socialt, då man lärde känna många i klassen innan. Mycket bra :D sen så har detta varvats med lite annat också men det orkar jag inte skriva om. Wiho! Inte en lugn stund!
 
Sen så varvades alla roligheter sista veckan med föreläsningar och stentittande (vi har helt seriöst en lektion typ varenda dag då vi får titta på sten haha). Går rätt snabbt fram men det känns helt okej. Inte riktigt kommit in i pluggandet än, men det kommer. Tar lite tid att omställa sig. Nu från måndag till idag har allvaret börjat och det är föreläsningar varje dag. Schemat e dock rätt chill :D Sen har jag hunnit med att hälsa på farmor också, och äta middag med pappa och lite annat! Så livet flyter på här i Uppsala och det känns som en bra början på hösten!
 
Nu ska jag försöka plugga lite innan kvällen kommer och jag får annat för mig. Hoppas alla har det bra, tjo!
 
 
Sista kvällen i tältet fanns det en fotoautomat där man fick ta foton GRATIS. HUR BRA? Blev en del. Vi lyckades även få med två REKÅ på en fotoremsa (mitten). Som stor beundrare av dessa så blev jag väldigt glad över detta, hehe. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0