Mariocart

Hejhopp, nu kommer en snabb uppdatering!
 
Så, efter volleybollen i lördags på blev det sittning. Först förfest i Carolins korridor där det va väldans mycket folk och diverse kortspel, och sedan sittning i tältet vid Ångströms där det åts middag, sjöngs sånger och sedan dansades väldigt mycket. Bra kväll!
 
Söndagen var jag ledig på, så en lååång sovmorgon och att allmänt bara umgås med människor är väldigt uppskattat såna dagar. Så det va den söndagen. 
 
Måndagen var första "skoldagen" och jag fick äääntligen se vilka som ska gå i min klass. Vi är en minipluttklass på typ 25 pers, vilket jag faktiskt tycker ska bli skitmysigt. Alla verkar snälla så det ska nog bli bra, och sen så går ju en stor del av min reccegrupp i samma klass :) så det känns faktiskt riktigt bra! Och förresten, en av Sciencetvillingarna går i min klass - VAD är oddsen för det?! Fick en mindre chock. Men men. Lärarna verkar också väldigt bra och är vääldigt passionerade över sitt ämne, en blir iprincip tårögd så fort han nämner Grand Canyon... :D underbart haha!
På måndagskvällen skippade jag insparksaktiviteten då få skulle va med och det verkade rätt trist (två föreningar BÄR och GRUS skulle hålla i den) så då passade jag på att träffa Ann som nu är här! Mysigt att ses igen :) så vi käka sushi och fikade och snackade tills hon åkte tillbaka till sitt hotellrum. Woop!
 
Igår, tisdag, var en helt awesome dag! Behöver jag säga mer än att vi åkte Mario Cart på en bobbytraktor genom forumgallerian? Helt sjukt. Vi hade fått som uppdrag att tävla mot reccegruppen Mulan, och vi gick såklart in helt för det. Det va en butikstant som blev lite för upprörd för sitt egent bästa och skällde på oss, men ska det göras så ska det! Sjukt kul var det iallafall, men resten lämnar vi osagt ;) sedan dansade vi reccedansen på forumtorget tillsammans med teknologerna, och sen vid 17 var det VATTENKRIG! Sjukt kul med vattenkrig, det va fan ett tag sen! Man blev väldigt blöt, folk hällde hinkar och IKEAkassar med vatten på en. Så efter det cyklade jag hem och stannade i lägenheten resten av kvällen :P väldigt skönt med en lugn kväll helt själv, inte haft en ensam kväll sen jag kom hit. Så jag passade på att glo på Idol och ringa till pappa och prata lite (mamma, jag lovar att ringa dig också!) och sova tidigt. 
 
Nu måste jag kila, lektionen börjart snart, är bara hemma på lunch (sålde mina psykböcker och passade då på att äta hemma). Så jag berättar om idag en annan dag! Ha det bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0