Meteoriter

Hallu!
 
Igår kväll blev en mysig kväll. Måns kom hit vid 18 ungefär och vi åt lite mat och snackade till kl 19 då vi gick till Ica och mötte Fredrik och Jessica. Vi hyrde film och köpte lite goda grejer (Måns hittade dom ULTIMATA chipsen - Holidaychips!!!) och sen gick vi hem till mig och hade filmkväll. Vi såg Django Unchained, har redan sett den men råkade somna under sista halvtimmen i biosalen, så bra att jag äntligen fick se slutet :P Hanna anslöt även lite senare :) riktigt kul att träffa folk från psykgruppen igen och vi bestämde oss för att hitta på mer grejer snarast! Nånstans vid 23 var vi klara och folk gick hemåt. Filmkväll är ju faktiskt aldrig fel :)
 
Idag hade jag föreläsning från 10-12 och sen köpte vi biljetter till Reccegasquen den 7/10 och efter det begav sig min grupp hem till Carro och käkade lunch och skrev på vårt grupparbete om meteoriter till typ halv fyra. Vi kom en riktigt bra bit och det känns skönt att vi äntligen fått ner nåt på pappret. Vi satsar på att få det färdigt imorgon. Nu är jag iaf hemma och har duschat och lite sånt och tänkte väll få lite plugg gjort, förhoppningsvis. Ikväll får vi se vad som händer :) 
 
 
(Bara för att jag saknar värmen i höstkylan. Det är ju verkligen höst nu, och jag har kommit på att jag glömt vantar hemma...) 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

det är verkligen svinkallt!! haha och jag har samma problem. har varken vantar eller halsduk. döör. och vad mys du verkar ha det!! :D

Svar: jag panikköpte halsduk och vantar idag haha, bästa någonsin :D inte okej att det är kallt, plus att det regnar :O
Johanna FB

2013-09-18 @ 22:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0