Nödvändiga grejer

Tjohopp!
Igår åt jag middag tillsammans med pappa och stack sen iväg och myste hela kvällen. Idag var det OVANLIGT jobbigt att gå upp. Jag är nog inte gjord för att börja vid 8.15. Så jag och alla andra i min stengrupp var zombiesar under stentittandet och sen var det föreläsning mellan 10 och 12. Efter det käkade vi lunch tillsammans och sen satt Karin och jag och fortsatte skriva på grupparbetet från igår medan dom andra hade motsvarande det vi gjorde på morgonen. Vi kände oss klara vid typ halv tre kanske, och sen kilade jag på stan en sväng för att införskaffa vantar. Och en ny halsduk. Hehe. Nu e jag typ redo för hösten iaf. 
Nu tänkte jag plugga lite och sen vid 19 ska jag möta några från kursen vid Norrlands för att äta middag och dricka lite öl och snacka. Typ. Wiho!
 
Det har förövrigt regnat HELA dagen. Vafan. Inte okej övergång från sommar till höst känner jag!!
Och nej, jag lyckades av nån anledning inte vända på bilden. Men ni fattar :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0