Nya skor!

Hejhej!
Oj, inlägg två dagar efter varandra? Revolution! Ibland måste man ju överraska :P
 
Iallafall, igår kväll blev en lugn myskväll efter att jag var klar med pluggandet. Idag steg jag upp extra tidigt (eller ja, typ) för att träffa Ann i några timmar. Vi åt lunch och planerade framtiden och tog fula bilder, haha. Hyfsat normalt smakprov längre ner. Sen så hade jag föreläsning mellan 13 och 15, och sen cyklade jag hem en stund innan jag gav mig ut på stan igen. Dagen mission blev nämligen skojakt. Och håll i er nu, det är inte vilka skor som helst jag var ute efter, utan nämligen vandringsskor och springskor!! Trodde aldrig jag skulle äga något sådant, men nu var det dags. Så jag kom hem nöjd och glad en timma senare och är nu redo att vandra i berg och skog och Estland och även springa fram genom Uppsala för att öva upp konditionen. Gud va hurtigt det låter. Nu jävlar ska dom användas också, kör förhoppningsvis en provtur imorgon. Jag har ju faktiskt funderat på att skaffa ett par bra träningsskor under några år nu (haha) men aldrig gjort det, så känns skönt att äntligen ha ett par. Nu finns liksom inga ursäkter längre. Ikväll hinner jag dock inte (hahaha), för vid 19 ska jag på middag hos Carolin tillsammans med några kursare och ett par till och sen går vi nog till någon nation. Blir nog superkul :D TAGGA!
 
Imorgon blir det (förutom springtur) även släktträff och kräftätning hos Janen. Ska bli kul att träffa alla igen :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0