Tvättidstjuven

Hej
Äntligen helg. Eller tja, jag kommer typ inte ha nån helg för min klass ska ut på exkusion till Väddö imorgon och i Uppsala på söndag. Vafan liksom. Som tur var är jag ledig på måndag iaf. 
Idag har varit fett segt och jag har väll inte varit världens gladaste kanske. Har sina orsaker. Men hade iaf föreläsning på morgonen och sen efter lunch kollade vi på fossiler. Och sen stannade jag och några till kvar efteråt i stenrummet och kollade på stenar och försökte lära oss hur fan dom ser ut. Det är inte det lättaste kan jag säga, när alla är grå och tunga. Men det gick rätt bra efter att tag iaf, men vi lär ju spendera mer tid i detdär rummet innan stufftentan haha. Jag kom iväg vid halv fem kanske och handlade lite tills imorgon, åkte sen och bytte ut en av vandringsskorna jag köpte som hade nåt jävla veck vid tårna som va obehagligt. Och sen tänkte jag tvätta. Och när jag gått ner för alla trappor så ÄR DET NÅGON SOM TAGIT MIN TVÄTTID. AAAAAAAH!!!! Gick upp igen och skrev min livs första arga lapp (:D) och gick ner och satte upp den på dörren. Yes, jag är överdramatisk, men jag måste faktiskt tvätta idag. Efter en halvtimma ringde en kvinna och bad om ursäkt, hon hade tänkt fel på datumen. Så det löste sig och jag är igång och tvättar nu :D 
 
Ikväll ska jag ha en fixa-kväll. Jag ska laga mat till helgen, plugga, ringa folk, städa lite och lite andra grejer som jag vanligtvis glömmer. Så. Bra. 
 
Igår kväll blev förövrigt en sjukt bra kväll! Jag och typ 7-8 andra från klassen möttes på Orvars (som är Norrland Nations pub) och vi käkade ihop och drack lite öl och pratade och allt sånt. Supernajs :D sen bestämde vi oss för att spela dart, och TRO DET ELLER EJ, men jag vann. Vi var typ 6 pers som spelade och jag fick av nån anledning över 300 poäng och vann överlägset?! HUR gick det till? Jag har aldrig i mitt liv varit bra på dart xD lite roligt iaf. Vi stannade där en bra stund och kom hem vid midnatt kanske. Ellen och jag hann med en sväng till VGs källarpub nångång däremellan också och spelade brädspel. Iaf, allt som allt en asbra kväll. Mera sånt, tycker vi! 
 
Ikväll däremot är jag anti allt och allmänt tjurig. Så jag håller mig för mig själv och surar och hoppas på att jag är på bättre humör imorgon :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0