Imorgon smäller det!

HEJ
Kan väll börja med en liten resumé från dagarna som gått sen senast jag skrev. 
I lördags gick jag, Fredrik, Erika, Tiffany, Måns och Jenny samt massa andra ut på Norrlands som hade SkvaderDam och 04släpp. Gaaaaaalet rolig kväll, helt enkelt en perfekt utgång! Sen när Norrlands stängde så cyklade jag hem till Emil (haha) och somnade där. Vaknade sen på söndagen och mådde sådär, ni kan ju gissa varför. Så vi tog det lugnt hela söndagen och myste :)
 
Måndagen och tisdagen ägnade jag åt jobb såklart, samt att vi båda kvällarna firade Linnea som fyllde 21! På måndagen gick vi ut och åt middag vi tjejer på thaibuffe. Vi åt och snackade länge och hade det allmänt bra :) sen hem till Emil såklart :D sen på tisdagskvällen blev det stor förfest här hemma hos Ann och mig med massa olika folk. Bland annat Emma och Ronja från högstadiet (riiiktigt länge sen man såg dem!), massa av Linneas kompisar, Fredrik och några randoms. Det blev tårta, experiment med kväve (!!!) och jellyshots (inga för mig som skulle jobba dagen efter haha) och sen utgång på Snerikes som hade klubb för att dansa. Bra kväll helt enkelt, kul att gå ut sådär mitt i veckan faktiskt :D
 
Jahapp. Onsdag, torsdag och idag har jag jobbat och pluggat, som jag sa. Hann med att äta middag med pappa i onsdags också, det va najs! Idag var det förövrigt jävligt (ursäkta) mkt folk på jobbet så är helt slut. Inte så himla bra med tanke på att jag ska va på topp imorgon. Skulle helst vilja ha sovmorgon och mysa med Emil och njuta av det galet fina vädret som det tydligen ska va imorgon. Men näää, jag ska sitta inomhus och va stressad och skitkoncentrerad och tänka så det knakar i 8 timmar istället. KUL. 
Okej, jag måste erkänna att jag är lite taggad på något sätt. Spänd på hur det kommer kännas och hur det kommer gå. Och taggad på att ÄNTLIGEN få det gjort!!! Ska bli så himla SKÖNT att slippa plugga, tänka på det, ägna varenda ledig tid åt det. Få lite fritid, typ. Eller nåt. 
 
Så, ja. NU JÄVLAR SKA JAG SKRIVA SÅ BRA JAG KAN. Wish me luck, fär imorgon avgörs det hur min höst kommer se ut. Vi hörs! 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till nu johäännnna!! Du fixar det! kramis

2014-04-04 @ 22:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0