Detoxvecka

Jahaaaaa nu va det ju ett bra tag sen jag skrev nåt här. Hehe. Så kommer inte riktigt ihåg allt som hänt senaste 1,5 veckorna. Men jag har bland annat pluggat HP med Måns och Hanna några gånger (går typ bra, borde plugga mer dock). Sen har jag och Ann åkt till Plantagen och köpt blommor, haha. Blev en heldagsutflykt och vi kom hem med typ tre blommor. Men blommor e najs. Sen va det ju även allahjärtansdag, gulligull. Och så har jag även festat lite med Ann, Måns och Cissi i helgen. Sjukt random kväll men väldigt bra! Oooooch så har jag såklart jobbat en massa, samt varit med Emil alla kvällar då jag inte gjorde nåt annat :) Min gosis <3
 
Såååå, annars är det typ vår här i Uppsala så jag e skitglad, haha. Älskar våren. Blir automatisk asglad, så det e ju najs. Men i april kan det gärna få va snö, iaf i Norge. Taggar sönder skidor verkligen. Ska bli SÅ KUL! 
 
Idag har jag iaf jobbat, ikväll ska jag till Emil. Just nu sitter jag med Ann och snackar och ska äta middag. 
 
JUSSTE, förövrigt så går jag på Detox denna vecka (ja, mamma och pappa. Det är fritt fram att garva åt mig). Jag och en tjej på jobbet började snacka om det och kom fram till att vi skulle prova tillsammans. Så denna vecka får jag inte dricka alkohol, kaffe, svart te, äta socker, laktos, gluten och massa annat. Jag e typ vegan alltså. Men det ska bli spännande att se om det blir någon effekt, man vet ju aldrig! Kul att testa iaf :P hittills har det gått bra! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0