Liten update

Tänkte bara visa att jag lever :) jobbar 9-16 från mån-fre, gillar de tiderna starkt. Sen lite på lördagen också. Så jag jobbar på, känns bra och det flyter på mer och mer för varje gång. 
 
I helgen har jag varit med Emil, och vi lyckades faktiskt åka och träna haha. Hela två dagar i rad, både söndag och måndag! Känns jättebra, så jag hoppas det håller i sig nu. Ska pusha på ;) så idag har jag träningsvärk i både rygg och bröstmuskler. Faktiskt en skön känsla, trots att det gör lite ont. Så man känner att man faktiskt gjort något. 
 
Ikväll däremot blir det inget tränande, utan vid 19.30 ska jag träffa bland annat Julia, Måns, Tiffany, Jessica, Frederik och några till på Pipes of Scotland och ha det najs i några timmar, askul! Innan dess ska jag ta en sväng på stan och äta middag med Ann och Linnea verkar det som. Sen om jag hinner så går jag hem till Emil, vi får se! 
 
OCH, jag måste få berätta, i april ska jag ÅKA SKIDOR. JAAAAAA! Med Emil, hans två systrar och deras killar, två av dem var de vi vandrade med i Norge, dom andra två har jag bara träffat lite snabbt. Skidåkandet blir förmodligen i Norge också, i Trysil, men inte säkert. Hoppas det finns snö kvar då iallafall :P men ser så himla mycket fram mot det, ska bli så kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0