Västgöta Nation

Denhär veckan har jag som sagt jobbat 9-16 och typ umgåtts med Emil resten av tiden. Idag var sista dagen med de tiderna för veckan, och imorgon blir det endast mellan 12-17. Skönt! Sen är jag ledig tills på måndag :) rätt trött i kroppen om jag ska vara ärlig. Den är nog inte så van än. Men men!
Idag efter jobbet så mötte jag Ann på stan. Vi gick runt och kikade lite i affärer tills vi kände oss hungriga. Då gick vi hemåt och väntade in Linnea som kom vid typ 18. Vi bestämde oss för thaibuffe, och så blev det också. Väldigt mätta blev vi, på både thaimat, sushi och jättemånga supersmå kokosbollar, haha. Sen så gick vi till VGs källarpub och drack lite öl och spelade Trivial Pursuit (stavning?) i några timmar och planerade temafester. Skön kväll, yes! 
 
Nu är vi hemma och ska sova, är verkligen jättetrött. Efter jobbet imorgon kilar jag hem till Emil igen, som vanligt. Trevlig helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0