Viktiga saker

Idag är jag ledig, jippi! Rätt skönt att vara ledig mitt i veckan, bara sådär. Men jag brukar ju få jobba lördagar så det jämnar ju ut sig...
Iallafall, jag hade världens bästa kväll igår hos Emil. Verkligen supermegamysigt. Eller, alla de senaste dagarna har varit megamysiga, faktiskt. Så fint <3
Idag tog jag sovmorgon och gjorde mig iordning och gick hem och åt frukost. Inte lika vårfint ute idag, men fortfarande varmt och så = YAY. Så jag tänkte ta en promenad med Ann. Annars så har jag fixat lite viktiga grejer nu efter jag kom hem. Typ räknat ut mina utgifter för januari och februari, skrivit upp dem och fixat inför kommande månader, sorterat alla jobbiga och viktiga ekonomirelaterade papper som bara legat i en låda sen i höstas och fixat så att jag får gå till tandläkaren i Uppsala istället för Stränkan. Haha, kuuuuul. Blir så förvirrad av alla skattepapper och bankpapper och man ska skicka in och blablabla. Behöver lite guidning inom detta känner jag, haha. 
 
Så, imorgon jobbar jag mellan 12-19, så den dagen blir nog inte så händelserik. Men men, idag ska jag chilla. Hejsvejs! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0