Catching Fire

Igår gick det sådär med HP-plugget. Körde typ en timma och sen fick jag nog, haha. Vid 16 gick jag hem till Emil. Så skönt att komma dit lite tidigare än jag brukar på vardagarna. Vi myste, lagade middag och kollade på Catching Fire (äääääntligen). Bra film, yes, om än väldigt lång. Hela kvällen gick typ åt till den haha. Mysigaste kvällen på länge iallafall, love it! Finns inget bättre :)
Imorse var det svårt att komma upp. Tog sovmorgon till typ alldeles för länge. Sen gick jag en snabbis på stan, sen hem och lagade lunch till Ann och mig. Sen spenderade Ann och jag eftermiddagen genom att sminka mig, hehe. Såg ut som en ryss tillslut, ungefär. Sen har jag pluggat lite svåra ord inför HP. Nu ska vi snart gå ut och köpa mat, vi orkar inte laga något :P
Vid 19 ska jag träffa Måns, Hanna och Jonatan för att spela bowling! Haha, sjukt länge sedan man gjorde det, så får väll se hur bra man är. Sen efter det blir det kanske någon nation, men blir nog inte speciellt sent i och med att jag ska provjobba igen imorgon vid 11, och då vill jag vara på topp! TAGGA JOBB, YES!! Och imorgon fyller ju Ann 21 år också, så efter jobbet blir det firande hela kvällen, wooooooop!
 
Trevlig kväll allihopa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0