Hallu

Jobbintervjun kändes riktigt bra igår, och idag ringde de och sa att jag skulle få komma och provjobba imorgon :) rätt nervös men tror det kommer gå bra, hoppas jag! Skulle bli så himla glad om det blev något, men man vågar ju inte hoppas på för mycket! Men ska göra mitt bästa!
 
Annars så gick jag upp väldigt tidigt idag och tog bussen till Måns. Där pluggade jag, han och Hanna lite högskoleprov i några timmar. Sedan tog vi en paus och jag åkte hem och åt lunch och tvättade håret och såg ikapp Paradise Hotel. Sen åkte jag tillbaka och mötte Måns, Hanna och Jonatan. Vi bakade tårta och snackade och fikade lite tills klockan blev sju. Sedan dess har jag mest kollat på Project Runway haha. 
 
Snart tänkte jag sova, är rätt trött. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0